február 06, 2023

Beteg ellátás margójára

 

        Azt mondják, hogy lejárt a türelmi idő, kiadjak edesanyat Szentegyházáról, az Egészségügyi központból, feljavult állapota.

 

       Az unoka hetente látogatta, nem tudtam.

       Mielőtt mindez volt, megbeszéltem anyával, hogy tarthatatlan állapot. Jó, megy Lokodba, vagy ref. Házba, az árak a nyugdíj duplája.

      Unnep van s Lokodban nem válaszolnak.Elmegyek kenyérért, és bekopogok a ref.Otthonba, Hegyi Sándor tiszteletes családja elfogadoan meghallgat.

      Két nap alatt szedjem össze a papírt, mert uresedes van, hív Lokod. Reggel egy porcikam nem kíván orvoshoz menni, megeloz a doktornő, járt ki házhoz is, ő felhiv. Itt is, ott is két nap a kiállítási idő, mert zsúfolt a program.

      Mondom, nem-e gyonhatnek, ha itt vagyok? a kismama várakozik, a pici horkol, de előre enged. Hát ezt így nem csapjunk össze, elmondjuk a latin Urangyalat  s olyat találtam mondani, hogy csodalkozhatok. Előtte is próbálkoztam.

     A Tanácsnak kell a háziorvos véleménye, péntek 14,20 -ra hazamegyek dokitol, Tanács zár.

     Felhiv Szentegyhaza, hogy mi az, hogy nem küldtem át, azt hittem sírva fakadok.

    Jó, gyors fotó,  és küldöm mailban. Szombaton zaklatott anyám hív, hogy a ref. Otthonba uresedes van, aldom halo porait!

     Mondom, hogy kiallitottak a hivatalos papírt, atkuldtem, és nem tudtam megnyugodni, váltani.

     Hétfőn reggel Tanacsnal első vagyok, kikerdeznek a beteg jogait védendő. A bátyám szülinapja az Sz.Antal előtt egy nappal, Ikrek hava ( baj van ). Internet, keres.  A kedves hölgy dolgozik, én haza, és hív joanyam, hogy átvitel Lokodba.

     Délben segítséggel leviszem a papírokat, szép fogadó szoba.

     Na, ide még írjam be, hogy atvallalom a fentartast. Hát nem figyelmeztettek, adok személyi másolatot, és ő írjon, amit akar.

Kapcsolattartas 2 személy az volt.

     Anya elégedetlen, néha zavart. Újra nem jár. De mikor volt valami jó egyáltalán? ritkán. Nem könnyű az élet.

Rossz szajize volt az egésznek, 5 percet engedtek beszélni.

Imádkoztak egyet, s én felesleg és "ingyen" lettem ismét... Haza, háziorvos, hogy idegorvosnal receptet adjanak, ezt ők rendezik két hét próbaidő egyelőre...

      Voltak durva hozzaallasok rokonoktol.38,5 fok lázam van újra! Költségek, mobil feltolt, élelem... A segítő rokon járni tanul, bokaficam...

      Paracetamol, Nurofen, gyümölcs, pihenés, sok víz, folyadék.

Nincsenek megjegyzések: